مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 10:552015-05-26اقتصادي

رییس سازمان صنعت خراسان رضوی خبر داد ابطال 700 مجوز کشف معدن در خراسان رضوی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 600 معدن در استان فعال بوده و 2 هزار محدوده معدنی نیز به ثبت رسیده اما طبق بررسی انجام شده در تعدادی از این محدوده ها هیچ اقدامی انجام نشده بود و 700 مجوز ابطال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازراضیه علیرضایی در نشست ماهانه روسا و دبیران 28 انجمن تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: تشکیل مجدد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان، ابلاغ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بخشنامه جدید بانک مرکزی برای تسهیل در پرداخت بدهی بانکی بخش تولید از جمله تمهیدات دولت برای رونق این بخش است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: این سه تدبیر که به تازگی به استان ابلاغ شده فرصت مناسبی را برای رفع موانع کارآفرینی فراهم کرده است.

وی از واردات 200 میلیون یورویی ماشین آلات برای نوسازی صنعت خبر داد و گفت: با این اقدام بخش عمده ای از صنعت استان توسط مدیران واحدهای صنعتی نوسازی می شود.

علیرضایی رشد مصرف انرژی صنعتی در استان و واردات 200 میلیون یورویی ماشین آلات را نشانه های خروج از رکود در بخشی از صنعت اعلام کرد و افزود: با این حال رکود در صنایع ساختمانی و برخی دیگر از بخش ها مانند صنایع غذایی عمیق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت خراسان رضوی خبر داد ابطال 700 مجوز کشف معدن در خراسان رضوی

رییس سازمان صنعت خراسان رضوی خبر داد ابطال 700 مجوز کشف معدن در خراسان رضوی