مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 10:452015-05-26ورزشي

در لیگ دسته اول بسکتبال کشور لاجوردی سرمربی تیم بسکتبال قم شد


سرمربی جدید تیم هیئت بسکتبال قم برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه های کشور معرفی شد.

- " از قم، مسئولیت هدایت تیم قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور به یکی از بازیکنان قدیمی بسکتبال کشورمان یعنی سیدعبدالمجید لاجوردی سپرده شد تا بسکتبال قم بعد از چند سال دوری از سطح اول رقابت های باشگاهی کشور امسال بار دیگر در لیگ ایران حضور یابد و یک بار دیگر توانمندی بسکتبال قم را به نمایش بگذارد.

بعد از اینکه در سال 1391 آخرین حضور بسکتبال قم در سطح اول مسابقات باشگاهی کشور بود، سرانجام مسئولان هیئت بسکتبال استان قم نسبت به آغاز فعالیت های تیم این هیئت برای حضور نماینده ای از بسکتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور اقدام و سرمربی این تیم را رسما معرفی کردند.

سیدعبدالمجید لاجوردی 57 ساله از سوی مسئولان هیئت بسکتبال استان قم به عنوان سرمربی این تیم در پیکارهای لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور معرفی شد تا نماینده بسکتبال قم بعد از دو فصل تجربه حضور در لیگ بر تر بسکتبال کشور در سال های 90 و 91 بار دیگر در لیگ دسته اول حضور یابد.

حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور بعد از سه سال دوری قم از سطح اول بسکتبال کشور اتفاق می افتد ولی علاقمندان به بسکتبال و کار شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگ دسته اول بسکتبال کشور لاجوردی سرمربی تیم بسکتبال قم شد

در لیگ دسته اول بسکتبال کشور لاجوردی سرمربی تیم بسکتبال قم شد