مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 10:352015-05-26اقتصادي

اقساط درشت وام 60 میلیونی مسکن


از وام 80 میلیونی صندوق پس انداز مسکن با قسط های میلیونی آن گذشته، اقساط وام 60 میلیونی هم دسته کمی از آن نداشته و در شرایط نسبتا مناسب بیش از یک میلیون تومان در هر ماه هزینه خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، وام خرید و ساخت مسکن که در جلسه اخیر شورای پول و اعتبار مصوب و در آینده ای نزدیک به منظور اجرا به کلیه بانکها به جز بانکهای تخصصی ابلاغ می شود، اگر چه بر خلاف صندوق پس انداز مسکن سپرده نمی خواهد، مانند وام 35 میلیونی نیازی به خرید اوراق در فرابورس ندارد و یا اینکه سقف زمانی برای بازگرداندن آن تعیین نشده است اما در خوشبینانه ترین حالت در صورت پایبندی بانکها به دستورالعمل بانک مرکزی سود و اقساط قابل توجهی دارد.

وام 60 میلیونی و بازپرداخت 165 میلیونیبررسی ها نشان می دهد که اگر متقاضی تهرانی نسبت به دریافت وام خرید و یا ساخت 60 میلیونی که مختص آنهاست اقدام کند در شرایط نسبتا مناسب با مدت بازپرداخت 12 سال و سود 21 درصد (سود عقود مبادله ای) باید حدود 165 میلیون تومان به بانک مربوطه برگرداند.

این نرخ برای وام 60 میلیونی برابر با میزان بازپرداخت وام 80 میلیونی در صندوق پس انداز مسکن با سود 14 درصد و دوره 12 ساله است.

در این حالت متقاضی باید طی 144 ماه و در هر ماه یک میلیون و 145 هزار تومان قسط بپردازد و سودی حدود 85 میلیون تومان را به حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقساط درشت وام 60 میلیونی مسکن

اقساط درشت وام 60 میلیونی مسکن