مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 09:302015-05-26پزشكي

فرماندار قوچان: سلامت یکی از بنیان های توسعه جامعه است


فرماندار قوچان سلامت را یکی از بنیان های توسعه جامعه برشمرد و گفت: پرستاری یک علم همراه با حرفه برای خدمت به جامعه بوده که اخلاق، سعه صدر، صبوری و مجموعه ای از رفتارهای انسانی و دانش آموختگی در این رشته با یکدیگر تلفیق شده اند.

- " از قوچان، علیرضا قامتی صبح امروز در نخستین جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان اظهار کرد: قرار گرفتن در محیط های خدمتی گوناگون افتخاری برای خدمت به این مرز و بوم بوده و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد تأیید جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه آنچه پرستاران برای نیروی مؤثر بودن در جامعه فراگرفته اند به دست اساتید، پدران و مادران خود بوده که باید قدردان آنها باشند، گفت: پرستاری یک علم همراه با حرفه برای خدمت به جامعه بوده که اخلاق، سعه صدر، صبوری و مجموعه ای از رفتارهای انسانی و دانش آموختگی در این رشته با یکدیگر تلفیق شده اند.

رییس شورای اداری قوچان با تأکید بر این موضوع که پرستاران باید قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند، تصریح کرد: امروز پرستار فردی بوده که در بستر اجتماعی جامعه اثرات خوبی را برجای می گذارد و مهم ترین چیز الگو بودن پرستار در جامعه اسلامی و حفظ کرامات اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قوچان: سلامت یکی از بنیان های توسعه جامعه است

فرماندار قوچان: سلامت یکی از بنیان های توسعه جامعه است