مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 08:302015-05-26بين الملل

شرکت کنندگان در تشییع جنازه شهدای قطیف،حمایت سعودی از تروریسم را محکوم کردند


آیین تشییع جنازه شهدای مسجد القدیح در شهر القطیف عربستان با حضور با شکوه و گسترده مردم و در میان شعارهای لبیک یا حسین(ع) برگزار شد و تشییع کنندگان حمایت حاکمان سعودی از تروریست های تکفیری را به شدت محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صداوسیما، بخش فارسی پایگاه اینترنتی شبکه العالم نوشت: تشییع کنندگان با شعارهای هیهات من الذله و لبیک یا شهید بر عزم و اراده خود برای مبارزه با تروریسم و اتحاد در مقابل هرگونه فشار و رفتارهای طائفه ای تاکید کردند.

شرکت کنندگان در تشییع جنازه شهدای مسجد امام علی (ع) و خانواده های آنان تلاش رهبران سعودی برای پنهان نگاه داشتن جنایت شهادت نمازگزاران و سایر جنایت ها علیه مردم بیگناه این کشور را محکوم و بر بی اعتبار بودن وعده های مسئولان و دستگاههای دولتی و رسمی برای پیشگیری و ممانعت از تکرار اینگونه جنایت ها تاکید کردند.

مردم القدیح تاکید کردند با توجه به بازگشت هزاران تروریست سعودی عضو داعش و القاعده از سوریه ، عراق ، لیبی و سایر کشورها به عربستان ، بدون اینکه به دلیل جنایت هایشان تحت تعقیب یا بازخواست قرار گیرند، امکان تشدید و گسترش دایره و حوزه فعالیت های تروریستی علیه افراد بیگناه در عربستان را افزایش داده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کنندگان در تشییع جنازه شهدای قطیف،حمایت سعودی از تروریسم را محکوم کردند

شرکت کنندگان در تشییع جنازه شهدای قطیف،حمایت سعودی از تروریسم را محکوم کردند