مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 06:302015-05-26سياسي

امام جمعه نطنز: اطاعت از ولی فقیه موجب عزت و سربلندی کشور شده است


آنچه ملت ایران را امروز در دنیا سربلند کرده و در مسیر آرمان شهدا قرار داده و موجب عزت و سربلندی نظام شده، اطاعت و فرمانبرداری از ولایت فقیه است.

- " از نطنز، حجت الاسلام روح الله امینی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای نامدار شهرستان نطنز اظهار کرد: برگزاری این یادواره ها در انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس به آیندگان مؤثر است و ما در تمام عرصه ها باید به دنبال الگوهای برتر باشم، بنابراین در عرصه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بهترین الگو برای ما و فرزندان ما محسوب می شوند.

وی ولایت پذیری را از مهم ترین شاخصه های شهدا دانست و افزود: امروز ولایت پذیری و اطاعت از ولی فقیه، رمز پیروزی و جاودانگی ملت ما است و آنچه ملت ایران را امروز در دنیا سربلند کرده و در مسیر آرمان شهدا قرار داده و موجب عزت و سربلندی نظام شده، اطاعت و فرمانبرداری از ولایت فقیه است.

امام جمعه شهرستان نطنز تصریح کرد: بعید می دانم کسی اهل دین، ایمان و ایران باشد و به شهدا عشق نورزد چرا که شهدا در نزد ملت ایران دارای جایگاه رفیعی هستند.

وی بیان کرد: بی شک همه ما تا قیام قیامت مدیون شهداییم چرا که شهدا صادقانه سینه سپر کرده و با تقدیم جانشان امنیت، سلامت و رفاه را برای ما به ارمغان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نطنز: اطاعت از ولی فقیه موجب عزت و سربلندی کشور شده است

امام جمعه نطنز: اطاعت از ولی فقیه موجب عزت و سربلندی کشور شده است