مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 05:352015-05-26سياسي

فرماندار چالوس: دادگاه بخش مرزن آباد تا تیر ماه امسال افتتاح می شود


فرماندار چالوس با تاکید بر لزوم استقرار ادارات در بخش مرزن آباد از آغاز به کار دادگاه بخش مرزن آباد تا تیر ماه امسال خبر داد.

- " از چالوس، محمد ناصر زندی دوشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان، گفت: ثبت وقایع حیاتی در شهرستان چالوس به حد استاندارد خود رسیده است.

وی با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در سطح کشور، اظهار کرد: تاکنون به دلیل نبود دفتر طلاق در شهرستان تنکابن همه وقایع طلاق در شهرستان چالوس به ثبت می رسید که در نتیجه آمار طلاق همواره در این شهرستان بالا بود اما با تفکیک آماری از سوی ثبت احوال چالوس این آمار به حد معمولی خود رسید.

زندی با نارضایتی از آمار طلاق در کشور و شهرستان چالوس، تصریح کرد: با توجه به فرهنگ غنی اسلامی و فرهنگ بالای مردم ما این آمار قابل قبول نیست و نیازمند پالایش و برنامه ریزی جدی تمام دستگاه های اجرایی و اجتماعی برای کاهش این وضعیت است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ثبت احوال در ثبت دقیق وقایع بسیار سنگین است، افزود: با توجه به اینکه بسیاری از تصمیمات کلان کشوری و برنامه ریزی های بزرگ در سایه آمار ثبت احوال محقق می شود، بنابراین ارائه دقیق آمار ثبت احوال به دلیل مستند بودن اسناد و مدارک قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالوس: دادگاه بخش مرزن آباد تا تیر ماه امسال افتتاح می شود

فرماندار چالوس: دادگاه بخش مرزن آباد تا تیر ماه امسال افتتاح می شود