مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 05:202015-05-26بين الملل

مقایسه 2عکس برای اثبات همکاری آمریکا با داعش


عراقی ها برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا در جنگ علیه داعش، یک کار مقایسه ای تصویری انجام داده و 2 ستون خودرویی در جاده های عراق را با فاصله زمانی 24 ساله کنار هم قرار داده اند - تا افکار عمومی جهان درباره بی توجهی آمریکا به ستون های خودرویی داعش در جاده های عراق قضاوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، خبرگزاری المعلومه در گزارش خود تصاویری از تردد ستون های خودرویی متعلق به داعش در جاده های عراق را که در ماه های اخیر زیر دید جنگنده های مدرن نیروهای ائتلاف بین المللی ضدداعش به رهبری آمریکا تردد می کنند، در کنار یک تصویر تاریخی از بمباران ستون نظامیان عراقی، هنگام عقب نشینی از کویت در سال 1991 میلادی، برای قضاوت به نمایش گذاشته است.

در جریان بمباران ستون نظامیان عراقی در زمان خروج از کویت، 200 تن کشته شده و یک هزار و 500 ارابه جنگی منهدم شد؛ درحالی که خط سیر این ستون مشخص بود که در حال خارج شدن از کویت است؛ آن جاده بعدها به همین دلیل به جاده مرگ در عراق معروف شد.

تصاویر دیگر اما مربوط به ستون های خودرویی داعش است که بدون دردسر در جاده های صلاح الدین، دیالی و الانبار تردد می کنند و جنگنده های 70 کشور عضو ائتلاف هم آنها را می بینند و با آنان کاری ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه 2عکس برای اثبات همکاری آمریکا با داعش

مقایسه 2عکس برای اثبات همکاری آمریکا با داعش