مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 03:302015-05-26اقتصادي

بازیهای رایانه ای غربی، بازی با فرهنگ نسل جدید


بازیهای رایانه ای غربی و وفور آن ها در بازارهای کشور، به معضل و پدیده ای برای تغییر در افکار و اذهان بازیکنان (گیمر) به ویژه گروه سنی پایین تبدیل شده است و با نشانه گیری فرهنگ و سبک زندگی ایرانیان، - سعی در تغییر این سبک دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امروزه همزمان با عصر تکنولوژی، استفاده از فضای مجازی و بازیهای رایانه ای به صورتی غیرقابل انکار در جوامع روبه گسترش است به صورتی که مردم زمان قابل توجهی را به حضور در این فضاها و یا پرداختن به بازیهای رایانه ای می پردازند.

بازیهای رایانه ای با برخورداری از تنوع موضوعی و طراحی می توانند از سوی انواع سلایق مورد استقبال واقع شوداما نکته قابل توجه اینکه بازیهای گران قیمت خارجی در کشور ما به دلیل رعایت نکردن حق کپی رایت با قیمت بسیار پایینی به فروش می رسد در حالی که شرکت های سازنده داخلی مجبورند برای بازیهای خود قیمت بالاتری در نظر بگیرند.

براساس آمارها 90 درصد از بازار بازیهای رایانه ای کشور از سوی خارجی ها تسخیر شده است و این آمار که بسیار قابل تأمل است می تواند یکی از عوامل تغییر فرهنگ در نسل جوان در آینده نزدیک باشد.

در چندسال اخیر بازی سازان ایرانی بازیهای مناسب و بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده اند که جای بحثی برای مسوولان این حوزه نمی گذارد بنابراین شایسته است که نسبت به حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیهای رایانه ای غربی، بازی با فرهنگ نسل جدید

بازیهای رایانه ای غربی، بازی با فرهنگ نسل جدید