مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 02:122015-05-25فرهنگي

دستمزد عکاسان سینما پایین است


4 خرداد 1394 ایران انتظام در گفتگو با خبرنگار مهر فتولینک عکاسی - ایران انتظام که در جشن انجمن عکاسان سینما به عنوان عکاس برگزیده انتخاب شده است معتقدست دستمزد عکاسان در سینما پایین است.

ایران انتظام عکاس سینما که به تازگی جایزه بهترین عکس را از نخستین جشن عکاسان سینمای ایران از آن خود کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به عنوان یک عکاس در حوزه عکاسی فیلم روی این رشته بسیار حساسیت دارم و همین مساله سبب شده تا در انتخاب کارهای مختلف با مشکل مواجه شوم.

وی اضافه کرد: در دوران فعالیت خود در عرصه عکاسی سینما همیشه سعی کرده ام با کارگردانان و فیلمسازانی کار کنم که عکس برای آنها مهم است و بیشتر با کسانی کار کرده ام که شناخت کافی نسبت به حوزه عکاسی فیلم دارند.

اهمیت دادن به عکاسی به این معنا است که کارگردان سلیقه بصری مناسبی دارد و روی قاب بندی فیلمش حساس است.

انتظام با تاکید بر اینکه گزیده کار کردن در حوزه سینما به معنای کم کار کردن است، بیان کرد: من خود علاوه بر عکاسی سینما، فیلمساز فیلم کوتاه هستم و به عکاسی هنری اهمیت می دهم، به همین دلیل همیشه به دنبال نتیجه مناسب در حوزه فعالیت خود هستم.

در طول کار روی یک پروژه سینمایی همیشه سر صحنه حضور دارم و تلاش می کنم از لحظات مختلف عکس های خوب بگیرم و بارها بر گرفتن برخی از عکس ها در یک ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد عکاسان سینما پایین است

دستمزد عکاسان سینما پایین است