مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 22:502015-05-25اجتماعي

فرماندار چالدران: بر اثر جاری شدن سیل 18 روستای چالدران دچار آسیب شد


عصر امروز بر اثر جاری شدن سیل 18 روستای چالدران دچار آسیب شد.

- کریم حسین زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از جاری شدن سیل در چالدران خبر داد و اظهار کرد: عصر امروز براثر بارش شدید باران در چالدران، معابر این شهر دچار آب گرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد آب باران وارد منازل نیز شده است، تصریح کرد: تخریب آسفالت معابر، تخریب ابنیه فنی و پل ها از جمله اثراتی است که این سیل برجای گذاشته است.

فرماندار چالدران با بیان اینکه علاوه بر این رانش زمین را نیز در این شهر شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: محور مواصلاتی چالدران به مرگنلر به دلیل تخریب آسفالت جاده مسدود بود که با تلاش راهداران هم اکنون این وضعیت بهبود یافته است.

حسین زاده با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی این شهر به دنبال تخریب آسفالت راه های مواصلاتی علایم هشداردهنده مستقر شده است، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در محورهای مواصلاتی این شهر تردد کرده و به علائم مستقر در محورهای این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در 18 روستای چالدران نیز بارش شدید باران و جاری شدن سیل خساراتی بر جای گذاشته است، افزود: اراضی کشاورزی این 18 شهر به طور قابل توجهی تخریب و راه های ارتباطی این روستاها برای ساعاتی مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالدران: بر اثر جاری شدن سیل 18 روستای چالدران دچار آسیب شد

فرماندار چالدران: بر اثر جاری شدن سیل 18 روستای چالدران دچار آسیب شد