مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 22:352015-05-25اقتصادي

جهانگیری: اجازه ندهیم امید مردم را به یأس تبدیل کنند


معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط منطقه و درگیری های برخی کشورهای منطقه گفت: در مقطع فعلی بزرگترین سرمایه اجتماعی که در اختیار دولت و نظام جمهوری اسلامی است، - وجود امید در مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در جریان سفر یک روزه به استان کردستان، در جلسه شورای اداری این استان با بیان اینکه "طی یک سال اخیر دولت بخشی از مشکلاتی که مردم را آزار می داد از سر راه برداشته است"، افزود: طی دو سالی که از حضور دولت یازدهم گذشته است دولت توانسته بخشی از مشکلاتی که مردم را آزار می داده و مردم از رییس جمهور انتظار داشتند طبق وعده هایی که مطرح کرده بود آن مشکلات را برطرف کند، بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شده و بخشی نیز باقی مانده و باید حل شود که در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه "دولت یازدهم چکیده مدیریت 35 ساله در نظام جمهوری اسلامی است"، اظهار کرد: در این دولت افراد باتجربه و با سابقه مختلف بدون توجه به اینکه در چه سطحی از مدیریت از آن ها کمک خواسته می شود، فکر می کنند که باید در این دوره خاص وارد صحنه شوند و کمک کنند مشکلات کشور حل شود.

جهانگیری همچنین اظهار کرد: چنانچه به صحبت هایی که در دو سال قبل در همین ایام از سوی افراد مختلف مطرح می شد و حتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز در مورد فضای کشور در آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اجازه ندهیم امید مردم را به یأس تبدیل کنند

جهانگیری: اجازه ندهیم امید مردم را به یأس تبدیل کنند