مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 22:252015-05-25فرهنگي

با اجرای 4 تئاتر جشنواره تئاتر خیابانی مازندران آغاز شد


نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کوچه به کوچه با اجرای چهار نمایش در مکان های مختلف شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.

- " در شهرستان آمل با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار با محوریت فرهنگ شهروندی و ارتقای آن در بین مردم به نمایش درمی آید، گفت: این جشنواره در زمینه کمی، کیفی، گستردگی ارسال آثار از شهرهای مختلف و استقبال مردمی مطلوب است.

خسرو ابراهیم زاده با اعلام اینکه نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کوچه به کوچه از چهارم تا هفتم خردادماه امسال در پارک ها و مکان های عمومی این شهرستان اجرا می شود، اظهار کرد: هنرمندان هفت شهر مازندران در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت دارند.

ابراهیم زاده با اعلام اینکه این نمایش ها از شهرستان های آمل، محمودآباد، ساری، قائم شهر، بابلسر، سرخ رود و نور در 10 منطقه شهری به اجرا درمی آید، افزود: این جشنواره همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر اجرا می شود.

رییس شورای اسلامی شهر آمل بیان کرد: به مناسبت سالگرد آزادسازی فتح خرمشهر نخستین روز این جشنواره با اجرای دو تئاتر تصادف و حراج با محوریت جنگ و دفاع مقدس توأم بود.

این مسئول با اعلام دو اجراهای خیابانی ویژه در مصلای نماز جمعه و امامزاده ابراهیم (ع) آمل، ادامه داد: علاوه بر شورای اسلامی شهر آمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجرای 4 تئاتر جشنواره تئاتر خیابانی مازندران آغاز شد

با اجرای 4 تئاتر جشنواره تئاتر خیابانی مازندران آغاز شد