مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 18:402015-05-25سياسي

پرس تی وی/ سردار سلیمانی: مقابله با داعش عین منافع ملی


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه تروریستی داعش را خطری بزرگ توصیف کرد و گفت: اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است و این یک عامل بزرگ و عین منافع ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرس تی وی، سردار سرلشگر قاسم سلیمانی عصر یکشنبه در گردهمایی بزرگ ایثارگران و رزمندگان استان کرمان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، افزود: طاعون و بلای داعش که سر بریدن انسان برای آن آسانتر از گوسفند است و صدها نفر را خواباندن و سر بریدن و فریاد الله اکبر سر دادن خطر بزرگی است.

وی بیان کرد: در درون جامعه بحثی مطرح است به نام منافع ملی که بعضی دانسته و برخی نادانسته منافع ملی را تعریف به غلط می کنند.

سردار سلیمانی گفت: این افراد تعریف جامع، کامل و منصفانه ای در چارچوب منافع ملی به ملت ارایه نمی کنند و بر امواج سیاسی سوار و به مناقشه، حربه و رقابت سیاسی تبدیل می کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جریانی که دنیا آن را تروریست می داند، امروز اعلام حکومت می کند، خطبه می خواند و قتل عام وحشیانه می کند.

وی افزود: آقای اوباما فاصله پایگاه اسد که هواپیماهای آمریکا در آنجا مستقر هستند با رمادی چند کیلومتر است؟ چطور می شود شما به بهانه حمایت از آن ملت در آن کشور مستقر شوید و ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرس تی وی/ سردار سلیمانی: مقابله با داعش عین منافع ملی

پرس تی وی/ سردار سلیمانی: مقابله با داعش عین منافع ملی