مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 18:352015-05-25ورزشي

رییس هیئت بسکتبال اردبیل: حمایت از استان ها تقویت بسکتبال را به همراه دارد


رییس هیئت بسکتبال استان اردبیل گفت: حمایت از استان ها با استعدادهای ناب رشته ورزشی بسکتبال قطعاً به پیشرفت و توسعه فدراسیون بسکتبال کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، سالار شاکر عصر امروز در نشست با اعضای هیئت بسکتبال اردبیل اظهار کرد: با انتخاب محمود مشحون به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال انتظار می رود استان های کشور در این رشته مورد توجه قرار گیرند، چراکه ما در استان های مختلف توان بالای ورزش بسکتبال را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: بالا بردن سطح مربیان و توان داوران به همراه داشتن لیگی پویا و پرتحرک می تواند زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه را در این رشته ورزشی فراهم بیاورد.

رییس هیئت بسکتبال استان اردبیل گفت: ما بیشترین توجه و دقتمان در هیئت بسکتبال استان استعدادیابی و توسعه همگانی رشته بسکتبال است که قطعاً در این راستا سعی داریم گام های جدی و عملی را برداریم.

شاکر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رییس جدید فدراسیون بسکتبال در انتخابات اخیر قول داده تا توجه جدی و بیشتری را به ورزش قهرمانی بسکتبال داشته باشد تا استان ها نیز بتوانند همپا با سایر مجموعه ها فعالیت ها و اقداماتشان را به انجام برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، رییس هیئت بسکتبال استان اردبیل نیز بیان کرد: با توجه به عملکرد خوب مشحون در زمینه توسعه بسکتبال خوشحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت بسکتبال اردبیل: حمایت از استان ها تقویت بسکتبال را به همراه دارد

رییس هیئت بسکتبال اردبیل: حمایت از استان ها تقویت بسکتبال را به همراه دارد