مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 18:152015-05-25بين الملل

سفیر سوریه در لبنان: تکفیری ها و اسراییل مکمل یکدیگر هستند


سفیر سوریه در لبنان به پرس تی وی گفت پیروزی هایی که در برابر گروههای تکفیری در سوریه حاصل می شود به منزله پیروزی مقابل اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرس تی وی، علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در بیروت در مصاحبه با خبرنگار این شبکه گفت آنچه حزب الله به کل منطقه نشان داد در واقع نمایش واقعی آزادی بخشی است زیرا هر دو دشمن یعنی اسراییل و تکفیری ها یکدیگر را تکمیل می کنند و هیچ تردیدی وجود ندارد که پیروزی با ما است.

خبرنگار پرس تی وی گفت اوضاع در شهر عرسال در منطقه بقاع که همچنان گروه های تکفیری در دست دارند از جمله مسایلی بود که دبیرکل حزب الله لبنان به آن اشاره کرد.

وی به دشمنان داخلی هشدار داد و گفت از این گونه مسایل به عنوان اهرم های سیاسی استفاده نکنند زیرا ممکن است تبدیل به قربانی داعش شود.

دبیر کل حزب الله گفت بیشتر مناطق عرسال حضور گروههای تکفیری را احساس می کند ما آماده حمایت از مردم عرسال هستیم با این حال دولت لبنان نیز باید مسئولیت خود را ایفا کند چرا که مردم ما به هیچ عنوان حتی حضور یک تروریست را در عرسال و بقاع تحمل نمی کنند.

خبرنگار پرس تی وی گفت هزاران تن از حامیان حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت سالروز آزاد سازی بیشتر بخشهای جنوب لبنان از اشغال اسراییل برگزار شد باردیگر با دبیر کل این جنبش بیعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سوریه در لبنان: تکفیری ها و اسراییل مکمل یکدیگر هستند

سفیر سوریه در لبنان: تکفیری ها و اسراییل مکمل یکدیگر هستند