مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 16:352015-05-25سياسي

باهنر: در زمینه تغییر بازی 50 سال تجربه داریم


نایب رییس مجلس با بیان اینکه ایران در مذاکرات به دنبال بازی برد- برد است، گفت: اگر آمریکایی ها اصرار دارند که در مذاکرات هسته ای بازی برد- برد به بازی برد - باخت مبدل شود ، - ما آمادگی آن را داشته و در این زمینه 50 سال تجربه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا باهنر صبح امروز (دوشنبه 4 خرداد) در جمع کارکنان یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز سمبلی برای دفاع ملت ایران تحت امر ولایت فقیه است و حرکاتی که پیرامون آزادسازی خرمشهر صورت گرفته، نشانگر یک قدرت مافوق الطبیعه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: این جمله که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" یک جمله طلایی و ماندگار از امام خمینی (ره) بوده و به این دلیل است که بسیاری آزادسازی خرمشهر را امری غیرممکن می دانستند.

وی افزود: بنده نیز چندی پیش در مصاحبه ای بزرگترین ویژگی امام راحل را اخلاص ایشان اعلام کردم و اینکه امام می فرماید "عالم محضر خداست، در محضر خدا گناه نکنید" نیز به همین خصلت ایشان مرتبط است.

باهنر تصریح کرد: زمانی که از امام (ره) سوال کردند مهمترین مشخصه شما چیست؟ ایشان پاسخ داد "من در تمام عمرم جز از خدا از هیچکس نترسیدم"؛ و اگر یک انسان به این مقام برسد، آنگاه به بنده خدا تبدیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: در زمینه تغییر بازی 50 سال تجربه داریم

باهنر: در زمینه تغییر بازی 50 سال تجربه داریم