مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 16:252015-05-25اقتصادي

پارک علم و فناوری اردبیل نیازمند 30 میلیارد تومان بودجه


رییس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پارک علم و فناوری در زمینی به مساحت 10 هکتار احداث شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما عبدالقیوم قلی پوری عصر امروز درمراسم افتتاح واحدهای فناوری وهمایش ایده های نو با اعلام این مطلب افزود: با تلاشی که مسئولان استانی به ویژه شخص استاندار در راه اندازی پارک علم و فناوری انجام دادند ،در یک سال اخیر با پیگیری هایی که به انجام رسید ما شاهد فعال شدن این مجموعه در اردبیل هستیم.

وی افزود: ما به صورت موقت در چهار طبقه شاهد استقرار پارک علم و فناوری هستیم ولی ضروری است در زمینی به مساحت 10 هکتار در شهرک الهیه با سرمایه گذاری 30میلیارد تومان پارک علم و فناوری اردبیل راه اندازی شود.

رییس پارک علم و فناوری اردبیل یادآور شد: افزایش تولید، تقویت ثروت اجتماعی و ایجاد رقابت مطلوب تر در قالب شرکت های دانش بنیان ،از اهداف و برنامه های پارک علم و فناوری است .

قلی پوری گفت: بازارسنجی، ایده پردازی، ارائه طرح های علمی، پژوهشی وتحقیقاتی استانداردسازی، و فروش محصولات در قالب کالا و خدمات جزو مأموریت های اصلی پارک علم و فناوری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری اردبیل نیازمند 30 میلیارد تومان بودجه

پارک علم و فناوری اردبیل نیازمند 30 میلیارد تومان بودجه