مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 16:202015-05-25بين الملل

مرگ یک رهبر دیگر اخوان المسلمین در زندان مصر


صبح امروز دوشنبه یکی از رهبران جماعت اخوان المسلمین مصر در داخل زندان جمصه واقع در شمال مصر درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد الفلاحجی یکی از رهبران جماعت اخوان المسلمین و عضو سابق پارلمان مصر از حزب آزادی و عدالت( شاخه اخوان المسلمین که سال گذشته منحل شد) در داخل زندان جمصه واقع در استان دمیاط جان سپرد.

یک عضو هیأت دفاع اعضای اخوان المسلمین در دمیاط در این باره گفت که نیروهای امنیتی الفلاحجی 58 ساله را در تاریخ 26 آگوست 2013 به اتهام پیوستن به یک گروه تروریستی، شرکت در تظاهرات و اغتشاشات و تحریک به خشونت بازداشت و در تاریخ 1 اکتبر سال 2013 وی را به زندان جمصه منتقل کردند.

به گفته وکیل الفلاحجی، وی در تاریخ 8 آوریل 2015 به بیمارستان عمومی دمیاط منتقل شد و در آنجا پس از انجام آزمایشات مشخص شد که وی از وجود سنگ در کلیه چپ و التهاب کلیه رنج می برد و پس از آن بار دیگر به زندان انتقال داده شد و صبح امروز درگذشت.

الفلاحجی و دیگر اعضای اخوان المسلمین به اتهام تحریک به خشونت و مشارکت در آتش زدن مجمع اسلامی دمیاط به 3 سال حبس محکوم شده بودند.

الفلاحجی نخستین رهبر اخوان المسلمین نیست که در زندان مصر جان سپرد بلکه هفته پیش نیز فرید اسماعیل بارزترین رهبر اخوان المسلمین در زندان از دنیا رفت و گذشته از آن ابوبکر القاضی یکی از رهبران اخوان المسلمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک رهبر دیگر اخوان المسلمین در زندان مصر

مرگ یک رهبر دیگر اخوان المسلمین در زندان مصر