مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 15:102015-05-25اجتماعي

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمان: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان کشف استعدادها است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشف استعدادها است که جا دارد مدیران شهرستان با مسئولان تعامل کافی را داشته باشند.

- " از بم، محمد رضا علیزاده ظهر امروز در جلسه مدیران کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه سه استان کرمان در بم اظهار کرد: در شهرستان بم با وجود فرهیختگان و اندیشمندان متعدد در ابعاد مختلف از لحاظ آموزشی، ادبی و هنری می توانیم گام های مثبتی در راستای انجام فعالیت های فرهنگی برداریم.

وی افزود: در این جلسه مسئولان و مربیان مراکز منطقه سه استان از جمله شهرستان های بم، ریگان، نرماشیر، فهرج، جیرفت، عنبر آباد و منوجان و مراکز سیار حضور دارند و هدف از برگزاری این جلسات هم فکری، بحث و تبادل نظر و ایجاد همدلی با یکدیگر در یک فضای دوستانه است.

علیزاده ادامه داد: رسالتی که کانون به عهده شما مدیران گذاشته، سبب می شود تا برنامه ریزی خوبی جهت اجرا برنامه های متنوع داشته باشید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان خاطر نشان کرد: در بحث غنی سازی اوقات فراغت کودکان جایگاه کانون در حوزه فرهنگی و هنری قابل توجه است.

وی بیان کرد: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشف استعداد است که جا دارد مدیران شهرستان با مسئولان تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمان: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان کشف استعدادها است

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمان: هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان کشف استعدادها است