مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 14:462015-05-25سياسي

بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان؛ غیرقابل تحقق


مرور مذاکرات هسته ای طی ماه های گذشته حکایت از آن دارد که مواضع پنهان و آشکار دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره بر نابودی تاسیسات هسته ای صلح آمیز ایران استوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو در پی فرمایشات الهام بخش فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع)، رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی همگان را به پیروی از بیانات معظم له دعوت کرد.

متن پیام سرلشکر فیروزآبادی به شرح ذیل است: تاریخ سی و شش ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی گویای این واقعیت است که دشمن عنود ملت ایران همواره با استفاده از ابزارهای خود و بهره گیری از گفتمانی ظالمانه، زور گویانه و متکبرانه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مانع رشد و توسعه این شجره طیبه و الهام بخشی آن در منطقه و جهان شود.

اما شواهد انکار ناپذیر تحولات کنونی، کمترین تردیدی را باقی نگذاشته است که دشمن در همه عرصه ها دستاوردی جز تحقیر و شکست، مقابل عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران نداشته است.

با این وجود همواره بر حجم ددمنشی های خود افزوده است که مصداق بارز و روشن آن در روند مذاکرات مربوط به انرژی صلح آمیز هسته ای به خوبی قابل مشاهده می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان؛ غیرقابل تحقق

بازرسی از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان؛ غیرقابل تحقق