مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 14:302015-05-25اقتصادي

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین: توسعه مکانیزاسیون در گروی جذب تسهیلات اعتباری است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توسعه مکانیزاسیون در گروی جذب تسهیلات اعتباری است.

- " از قزوین، نیازعلی ابراهیمی پاک در جلسه مکانیزاسیون کشاورزی که ظهر امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جذب تسهیلات اعتباری بیشتر و ادوات کشاورزی می تواند به رشد و توسعه بخش مکانیزاسیون کشاورزی کمک کند.

وی با اشاره به برگزاری روز مزرعه مبارزه با آفات سن در شهرستان قزوین، افزود: به منظور ارتقای دانش علمی و عملی کشاورزان؛ یک دوره آموزشی ـ ترویجی روز مزرعه در مزارع گندم و جو این شهرستان برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در این روز کشاورزان با آفت سن و راه های مبارزه با آن آشنا شدند و از مزارع الگویی گندم آبی، کلزا و جو این روستا بازدید کردند.

ابراهیمی پاک بیان کرد: این دوره آموزشی ـ ترویجی در روستای چوبیندر از توابع شهرستان قزوین با حضور کشاورزان این روستا و جمعی از کشاورزان پیشرو شهرستان تاکستان برگزار شد.

وی به بازدید باغداران قزوینی از باغ های مجهز به سیستم های نوین آبیاری در شهرستان تاکستان اشاره کرد و گفت: به منظور ترغیب و تشویق بهره برداران چاه های عمومی مجاز برای مشارکت در اجرای طرح های مشارکتی سیستم های آبیاری تحت فشار، بازدید آموزشی ویژه باغداران بهره بردار چاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین: توسعه مکانیزاسیون در گروی جذب تسهیلات اعتباری است

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین: توسعه مکانیزاسیون در گروی جذب تسهیلات اعتباری است