مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 14:252015-05-25بين الملل

حسن شمشادی پاسخ داد چرا برخی اخبار سوریه در ایران منتشر نمی شد


در شش ماه اول بحران در سال 90 عملا در یک نوع سردرگمی به سر می بردیم، نه تنها صداوسیمای خودمان بلکه رسانه ها در سطح کلان در آن مقطع سردرگم بودند، - روزنامه خراسان نوشت: از آغاز فتنه شام تا امروز، در بخش های مختلف خبری رسانه ملی، روایت اوضاع و احوال دمشق، حلب، حمص، ادلب، درعا، حما و جای جای سوریه را بیش از همه از او شنیده ایم.

حدود5سال پیش،حسن شمشادی زمانی به دمشق رفت که تقریبا سراسر سوریه در آتش جنگ نیابتی بزرگی می سوخت که تروریست های داعش و جبهه النصره و .

به نیابت از ائتلاف غربی - عربی به راه انداخته بودند.

اکنون در بهار94در حالی میزبان او می شویم که گرچه به اذعان بسیاری از ناظران بین المللی، طرح تغییر نظام سیاسی سوریه از طریق جنگ کاملا شکست خورده است،اما چند هفته ای است که دوباره آتش جنگ وبحران با جان گرفتن تروریست ها تشدید شده است.

باسابقه ترین خبرنگار ایرانی در سوریه گفتنی های زیاد و نگفتنی های بیشتری داشت.

وی از تابستان 91 به عنوان سخت ترین روزهای دمشق یاد می کند اما به جرأت می گوید که 65 تا 70 درصد مردم سوریه بشار اسد را دوست دارند و می خواهند وی در قدرت بماند.

شمشادی هدف جبهه مقابل،را سرنگونی نظام سوریه می داند و از رسانه به عنوان بخشی از ابزار غرب نام می برد که درکناراقدامات اقتصادی، سیاسی و امنیتی علیه بشار اسد در حال جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن شمشادی پاسخ داد چرا برخی اخبار سوریه در ایران منتشر نمی شد

حسن شمشادی پاسخ داد چرا برخی اخبار سوریه در ایران منتشر نمی شد