مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:452015-05-25سياسي

رییس سازمان بازرسی کل کشور: باید چشمه های تخلف و فساد را ببندیم


مقام معظم رهبری به ما امید دارند تا از فساد جلوگیری کنیم و باید از نظر پاکی در رتبه های برتر جهانی قرار بگیریم و طوری عمل کنیم که چشمه های تخلف و فساد را ببندیم.

- " به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ناصر سراج در گردهمایی معاونین و مدیران مرکز و استانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: امیدواریم ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم تا در روز قیامت شرمنده آن ها نشویم.

وی در خصوص فلسفه تشکیل سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: سازمان بازرسی به منظور جلوگیری از وقوع ناهنجاری ها تشکیل شده و ما باید جلوی ناهنجاری ها را بگیریم و آن را به حداقل برسانیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مفاسد از فسادهای کوچک آغاز شده و به فسادهای بزرگ می رسد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به ما امید دارند تا از فساد جلوگیری کنیم و باید از نظر پاکی در رتبه های برتر جهانی قرار بگیریم و طوری عمل کنیم که چشمه های تخلف و فساد را ببندیم.

سراج خاطرنشان کرد: از روز اولی که به این سازمان آمدم، گفتم که کارهای کیفی می خواهم، اما این حرف بدین معنا نیست که پرونده ها و کارهای کوچک را رها کنیم و صرفاً به پرونده های بزرگ رسیدگی کنیم، بلکه باید در کنار انجام کارهای بزرگ و کیفی، به پرونده های کوچک نیز بپردازیم تا از بزرگ شدن آنها جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بازرسی کل کشور: باید چشمه های تخلف و فساد را ببندیم

رییس سازمان بازرسی کل کشور: باید چشمه های تخلف و فساد را ببندیم