مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:402015-05-25ورزشي

حمایت پلاتینی از شاهزاده اردنی برای ریاست فیفا


میشل پلاتینی، رییس فرانسوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) حمایت خود را از شاهزاده علی بن حسین که برای تصدی ریاست فیفا با سپ بلاتر رقابت می کند، اعلام کرد.

میشل پلاتینی سپ بلاتر را به دروغگویی متهم کرده است چرا که رییس کنونی فیفا پیش از این اعلام کرده بود که بار دیگر نامزد تصدی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال نخواهد شد.

میشل پلاتینی در مصاحبه با روزنامه ورزشی quotation mark لکیپ quotation mark که روز دوشنبه منتشر شد اعلام کرد: quotation mark من معتقدم که شاهزاده علی بن حسین می تواند رییس بزرگی برای فیفا باشد.

quotation mark رییس اتحادیه فوتبال اروپا تاکید کرد: quotation mark من در انتخابات ریاست فیفا حق رای ندارم اما شخصا در این انتخابات از شاهزاده علی حمایت می کنم.

quotation mark دویست و نه رییس فدراسیون عضو فیفا با آرای خود رییس آتی عالی ترین نهاد بین المللی فوتبال را تعیین خواهند کرد.

پلاتینی یادآوری کرد که در گذشته و مشخصا در سال دو هزار و یازده از روسای فدراسیون های فوتبال در اروپا خواسته بود که با توجه به وعده هایی که سپ بلاتر داده است، در انتخابات ریاست فیفا از وی حمایت کنند.

شماره ده پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه که در دهه نود از دوستان و نزدیکان سپ بلاتر بود اما در سال های اخیر از بسیاری جهات و در موارد متعدد با سپ بلاتر رویارویی داشته است، افزود: quotation mark


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پلاتینی از شاهزاده اردنی برای ریاست فیفا

حمایت پلاتینی از شاهزاده اردنی برای ریاست فیفا