مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:362015-05-25سياسي

آمریکا دست بردار از دشمنی با ایران نیست


فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این که آمریکایی ها هیچ گاه از دشمنی با ایران دست نکشیده اند،گفت: به لحاظ مشخصه های اصالت جمهوری اسلامی که مردم پای کار آمده اند، - دشمن معتقد است که در هیچ یک از اقدامات علیه ما به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار علی فدوی در بیست و سومین همایش ارگان های دریایی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به ثمر 37 سال گذشته اثبات کرد با مبنای خدا و با تکیه بر پشتیبانی های مردم روندی را برقرار کرد که بتواند عزت و سربلندی را برای کشور و شکست تمام کسانیکه می خواهند به حاکمیت ضربه بزنند را به دنبال داشته است.

وی با بیان این که بخش های مختلفی باید نقش حاکمیتی را ایفا کنند، تصریح کرد: دریا جایی است که ما و دیگران دائم در معرض آن هستیم.

وی با تاکید بر این که حاکمیت یک بعد و دو بعد نیست و در همه ابعاد است، بیان کرد: آمریکایی ها هیچگاه از دشمنی با ایران دست نکشیده اند این یک مسئله فرضی نیست، عینی است.

به لحاظ مشخصه هایی که مربوط به اصالت جمهوری اسلامی است مردم پای کار آمده اند و به همین دلیل دشمن معتقد است که در هیچ یک از اقدامات علیه ما به نتیجه نرسیده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این که اگر اقدامات دشمن به نتیجه می رسید الان ما اینجا ننشسته بودیم، گفت: همه دنیا به منطقه دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دست بردار از دشمنی با ایران نیست

آمریکا دست بردار از دشمنی با ایران نیست