مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:352015-05-25بين الملل

پیروزی نامزد جناح راستگرای محافظه کار در انتخابات ریاست جمهوی لهستان


نامزد جناح راستگرای محافظه کار لهستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور که روز یکشنبه برگزار شد، با غلبه بر رییس جمهور فعلی و نامزد جناح راست میانه این کشور، - "، آندره دودا نامزد جناح راستگرای محافظه کار لهستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری لهستان به پیروزی رسید.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، طبق یک نظرسنجی و طبق شمارش اولیه آراء انتخابات ریاست جمهوری لهستان، آندره دودا نامزد جناح راستگرای محافظه کار این کشور روز یکشنبه با غلبه بر برونیسلاو کوموروفسکی رییس جمهور فعلی و نامزد جناح راست میانه این کشور و تفاضل حدود 6 درصدی آراء با وی به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور شناخته شده و کوموروفسکی شکست خود را پذیرفت.

پیروزی قطعی آندره دودا 43 ساله امشب دوشنبه رسما اعلام می شود.

کوموروفسکی و دودا هیچیک موفق نشدند 50 درصد آراء مورد نیاز برای پیروزی قاطع در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور را که دهم ماه می جاری برگزار شد، کسب کنند.

تا پیش از برگزاری دور نخست انتخابات در دهم ماه می جاری، شانس کوموروفسکی برای پیروزی در انتخابات و ابقا در مقام خود بیش از سایر رقبا عنوان شده بود و اغلب این انتخابات را انتخاباتی تشریفاتی می دانستند اما پس از برگزاری دور نخست و ناتوانی وی در کسب آراء مورد نیاز برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نامزد جناح راستگرای محافظه کار در انتخابات ریاست جمهوی لهستان

پیروزی نامزد جناح راستگرای محافظه کار در انتخابات ریاست جمهوی لهستان