مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:352015-05-25سياسي

بروجردی: عراقچی نگفت با بازرسی موافقت شده است


بازرسی ها در قالب پادمان بخشی از کاری است که هر کشوری که عضویت پیدا می کند آن را می پذیرد، و تا زمانی که عضو پادمان و ان پی تی و آژانس است، - این کار صورت می گیرد و اصلا پدیده جدیدی نیست.

علاء الدین بروجردی گفت که عراقچی در مجلس بیان کرد که در چارچوب پروتکل الحاقی آن یک بازرسی پایگاه های نظامی جزو برنامه های بازرسی های پروتکل است، نه اینکه جمهوری اسلامی ایران پذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شامگاه یکشنبه در خصوص نشست اخیر مجلس با حضور محمد جواد ظریف و عباس عراقچی گفت: این اولین بار نیست که وزیر امور خارجه و معاون وی که از مسؤولین اول تیم مذاکره کننده هستند در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند؛ معمولا بعد از هر دوره مذاکره در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و یا در صحن مجلس این حضور صورت می گیرد که هدف از آن ارائه گزارش به نمایندگان ملت است.

شوی تبلیغاتی آمریکایی ها و صهیونیست ها درباره مذاکرات رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد، فضای ایجاد شده در تبلیغات آمریکایی ها و رسانه های صهیونیستی مبنی بر اینکه تحول جدیدی در عرصه مذاکره اتفاق افتاده است، مانند اینکه جان کری اعلام کرده بود ما تا ابد ایران را بازرسی خواهیم کرد همه اینها یک شوی تبلیغاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروجردی: عراقچی نگفت با بازرسی موافقت شده است

بروجردی: عراقچی نگفت با بازرسی موافقت شده است