مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:312015-05-25سياسي

توکلی:حل مسائل اقتصادی ربطی به روابط خارجی ندارد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مسائل اقتصادی زمانی حل می شود که مسائل خارجی حل شده باشد اساس محکمی ندارد و روش اشتباهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست مشق غیرت، بازرسی و بازجویی ممنوع که صبح امروز در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران در جنگ تحمیلی غیرت به خرج داد، گفت: در جنگ تحمیلی، ملت ایران با غیرت عمل کرد و به تعبیر امروزی، غیرت همان عزت سیاسی است.

وی بااشاره به اینکه تعبیر امروزی غیرت سیاسی، عزت ملی است، اظهار داشت: عزت ملی ما به ازای اقتصادی دارد یعنی اینکه آمریکا در حال حاضر برای هیمنه خود خرج می کند تا بتواند گردش جریان مالی جهان را تضمین کند.

توکلی با اشاره به کشتی های جنگی آمریکا که به همراه نیروها در آسیای جنوب شرقی نگه داشته می شوند، گفت: آمریکا در شرایطی که جنگی در کار نیست، پایگاههای نظامی را در نقاط مختلف تعبیه کرده است.

همه این اقدامات به این دلیل است که آمریکا می خواهد اقتدار خود را حفظ کند و با قدرت به دنبال اقتدار است.

وی با اشاره به اینکه اگر غیرت نباشد کشور از نظر اقتصادی خلاص است، اظهار داشت: کشور در این حالت نمی تواند بر اساس منافع ملی، عوامل را بسیج کند و سیاست های مبتنی بر منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی:حل مسائل اقتصادی ربطی به روابط خارجی ندارد

توکلی:حل مسائل اقتصادی ربطی به روابط خارجی ندارد