مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:312015-05-25سياسي

9 عاملی که رفع «تحریم ها» را غیر ممکن می کند


برنامه ثریا به بررسی تحریم های هسته ای، وسعت و اثر اقتصادی آن و نیز بررسی مستند و ملموس 9 مانع که رفع تحریم ها از طریق مذاکرات را در عمل غیرممکن می سازد، - پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو برنامه تلویزیونی ثریا برای دومین بار با موضوع بررسی ابعاد تحریم ها در چهارشنبه ی هفته ی گذشته به روی آنتن رفت.

این برنامه با حضور مهندس افشین میرزایی (کارشناس ارشد حوزه ی تحریم) به بررسی تحریم های هسته ای، وسعت و اثر اقتصادی آن و نیز بررسی مستند و ملموس نه مانع که رفع تحریم ها از طریق مذاکرات را در عمل غیرممکن می سازد، پرداخت.

در ادامه این برنامه نیز آقای میرکاظمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، میهمان تلفنی این برنامه درباره وضعیت رفع تحریم ها بود.

گفتنی است این برنامه واکنش فعالان فضای مجازی را در صفحه اینستاگرام حمید بعیدی نژاد (مدیرکل سیاسی وزارت خارجه و رییس هیات کارشناسی مذاکرات هسته ای) به همراه داشت که بعیدی نژاد نیز به نظرات مخاطبان واکنش نشان داد و به این برنامه ی ثریا اعتراض کرد.

مشروح گزارش این برنامه در ادامه آمده است.

معرفی کتاب گزارش ناخوانده از سرانجام یک مسیر بخش اول این برنامه ِ با معرفی کتاب گزارش ناخوانده از سرانجام یک مسیر پیرامون ساختارهای تحریمی علیه ایران و بررسی نتایج توافق ژنو بر فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 عاملی که رفع «تحریم ها» را غیر ممکن می کند

9 عاملی که رفع «تحریم ها» را غیر ممکن می کند