مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 10:402015-05-25اقتصادي

تاکسی ها اجازه افزایش کرایه ندارند


15 درصد افزایش نرخ کرایه مصوب شد این در حالی است که افزایش 20 درصدی کرایه ها که نیز بیش از افزایش حقوق کارمندان در سال جاری است و جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد.

- عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه تک نرخی شدن بنزین شامل حال تاکسی و اتوبوس نمی شود، رانندگان حق ندارند به بهانه تک نرخی شدن بنزین افزایش کرایه داشته باشند.

ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با تسنیم ، درباره تک نرخی شدن بنزین و تأثیر آن در نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس، اظهار داشت: نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس برای سال جاری افزایش 20 درصدی داشت که رقم خوبی برای تاکسی ها محسوب می شود و بخش خصوصی اتوبوسرانی هم به خوبی از این افزایش منتفع شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نرخ سوخت برای تاکسی ها فرقی نکرده است هرگونه افزایش خلاف مقررات است و باید طبق تعرفه مصوب سال جاری نسبت به دریافت کرایه تا پایان سال جاری اقدام شود.

بنابراین به این بهانه هیچ راننده ای نمی تواند افزایش نرخی در کرایه های حمل و نقل عمومی داشته باشد.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران تصریح کرد: سال گذشته حدود 14-15 درصد افزایش نرخ کرایه مصوب شد این در حالی است که افزایش 20 درصدی کرایه ها که نیز بیش از افزایش حقوق کارمندان در سال جاری است و جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی ها اجازه افزایش کرایه ندارند

تاکسی ها اجازه افزایش کرایه ندارند