مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 08:502015-05-25اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: دانش آموزان شهید بیگ زاده را مشعل هدایت خود بدانند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان باید شهید بیگ زاده را مشعل فروزان، چراغ هدایت، راهنما و هادی خود بدانند.

- سالار قاسمی در حاشیه دیدار با خانواده شهید بهمن بیگ زاده شهید نوجوان 13 ساله آبیکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز شهرستان آبیک، تصمیم گرفتیم که با والدین شهید بیگ زاده که بزرگ ترین خیر و ایثارگر شهرستان آبیک و استان قزوین است، دیدار داشته باشیم.

وی افزود: شهید بیگ زاده با 13 سال سن به همه ما درس ایثار، گذشت، فداکاری و نیکوکاری آموخته است که برای ادای احترام به روح بلند این شهید و استمداد از روح والای این شهید به زیارت و دیدار والدین این شهید بزرگوار آمده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید شهید بیگ زاده را مشعل فروزان چراغ هدایت راهنمای و هادی خود بدانند، بر تحصیل و تهذیب نفس از سوی دانش آموزان تأکید کرد.

قاسمی ادامه داد: آن روز نیاز بود که از کشور، مرزها و ناموس انقلاب اسلامی دفاع شود که امثال شهید فهمیده و شهید بیگ زاده برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند ولی امروز نیاز است دانش آموزان با دو بال علم و ایمان، کشور را بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: دانش آموزان شهید بیگ زاده را مشعل هدایت خود بدانند

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: دانش آموزان شهید بیگ زاده را مشعل هدایت خود بدانند