مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 05:302015-05-25سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: دشمن در پی تضعیف کانون خانواده ایرانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دشمن در پی تضعیف کانون گرم خانواده های ایرانی است.

- " از همدان، سید حبیب الله موسوی بهار شامگاه یکشنبه در مراسم جشن ازدواج 57 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: بعد از دو سال خدمت در دانشگاه برای نخستین بار شور و حال همراه با نشاط را از دانشجویان دیدم.

وی اضافه کرد: محیط دانشگاه بهترین مکان برای شناخت زوج های دانشجو قبل از ازدواج است و از این فرصت در دوران تحصیل می توان نهایت استفاده را برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دانشجویان در دانشگاه حداقل چهار سال فرصت شناخت از فرد مورد نظر خود را دارند ادامه داد: دانشجویانی که در رشته های پزشکی مشغول تحصیل هستند از فرصت چهار تا 11 ساله دوران دانشجویی می توانند برای شناخت از هم استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف مسائلی که دشمنان برای تضعیف کانون گرم خانواده در بین جوانان ما شایع کرده اند در اروپا شاهد تشکیل بهترین خانواده ها هستیم، پس نباید فریب دشمن را خورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه صاحبان کتب مرجع که در دانشگاه های ما تدریس می شوند جزو خانواده های اصیل در غرب هستند یادآور شد: کانون خانواده تأثیر شگرفی در شکل گیری شخصیت انسان دارد و بیشتر افراد موفق دنیا در خانواده های خوب خود به مدارج بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: دشمن در پی تضعیف کانون خانواده ایرانی است

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان: دشمن در پی تضعیف کانون خانواده ایرانی است