مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 22:202015-05-24فرهنگي

شهردار منطقه 3 شیراز: 30 اثر تاریخی شیراز در منطقه 3 شهرداری است


30 اثر تاریخی این شهر، در منطقه سه شهرداری قرار دارد.

- " از شیراز، حسام قلعه دار امشب در آیین تجلیل از پیشکسوتان و فعالان میراث فرهنگی فارس، اظهار کرد: تعداد آثار تاریخی منطقه سه باعث شده که این منطقه به عنوان منطقه فرهنگی شهر شیراز شهرت پیدا کند.

وی افزود: در شهرداری منطقه سه، بنا را بر تعامل با میراث فرهنگی و گردشگری و فعالان این عرصه گذاشته ایم تا بتوانیم دین خود را به میراث معنوی هویت بخش شهرمان ادا کنیم.

قلعه دار ادامه داد: شناسایی و حفظ مواریث فرهنگی و انتقال آن به آیندگان یک وظیفه همگانی است که می تواند قوام بخش هویت اسلامی و ایرانی ما باشد.

وی اضافه کرد: قدردانی از تمام تلاشگران عرصه گردشگری و میراث فرهنگی وظیفه ای است که مدیریت شهری باید به طور جدی آن را انجام دهد و در این راستا از فعالان میراث فرهنگی تقاضا داریم اگر طرحی در راستای ارتقای فعالیت های این حوزه اعم از نوسازی، بازسازی و نگهداری اماکن میراثی منطقه دارند به ما انتقال دهند تا بر اساس نظارت خود آنان اجرایی شود.

شهردار منطقه سه شیراز یادآور شد: شیراز مقصد گردشگران داخلی و خارجی است و در این زمینه هم افزایی منطقه سه شهرداری و میراث فرهنگی می تواند ارتقای بخش گردشگری کل شهر را تسریع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 3 شیراز: 30 اثر تاریخی شیراز در منطقه 3 شهرداری است

شهردار منطقه 3 شیراز: 30 اثر تاریخی شیراز در منطقه 3 شهرداری است