مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 20:302015-05-24سياسي

رییس شورای شهر چالوس: تابلوهای تبلیغاتی چالوس ساماندهی می شود


رییس شورای اسلامی شهر چالوس با تاکید بر ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی گفت: مخالف نصب هرگونه بنر و داربست در سطح شهر چالوس هستیم.

- " از شهرستان چالوس، طهمورث مختاری عصر امروز در دیدار هیئت مدیره و دبیر کمیته های شرکت تعاونی نوین پندار رسانه غرب و انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران با اعضای شورای اسلامی و شهردار چالوس، با اشاره به یکی از درخواست های اصحاب رسانه مبنی بر نامگذاری کوچه و خیابانی از شهرستان چالوس با عنوان خبرنگار، اظهار کرد: این موضوع را در شورا مطرح می کنیم و با نامگذاری خیابانی با نام خبرنگار موافق هستیم.

وی با استقبال از عملکرد انجمن صنفی و شرکت تعاونی خبرنگاران غرب مازندران افزود: با توجه به وجود تعداد زیادی خبرنگار و دکه های مطبوعاتی و توزیع روزنامه های مختلف دولتی و غیر دولتی فراوان در مقایسه با سایر شهر های مازندران، می توان فهمید که شهرستان چالوس از نظر فرهنگی از استعداد بالایی برخوردار است.

مختاری تصریح کرد: فروش تیراژ بالای روزنامه های غیردولتی در شهرستان چالوس حکایت از رشد، بالندگی و علاقه مردم منطقه به مطالعه و مطبوعات دارد و این موضوع که چالوس از دیرباز در سطح کلان کشور متمایز از دیگر شهرها بوده بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر چالوس: تابلوهای تبلیغاتی چالوس ساماندهی می شود

رییس شورای شهر چالوس: تابلوهای تبلیغاتی چالوس ساماندهی می شود