مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 20:302015-05-24فرهنگي

طی مراسمی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در خرم آباد آغاز شد


طی مراسمی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور عصر امروز در خرم آباد آغاز شد.

- " از خرم آباد، عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور با حضور فعالان رسانه ای پنج استان در خرم آباد آغاز شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره امروز با گشایش نمایشگاه کار خود را آغاز کرده و پس از برگزاری برنامه های متعدد از جمله کارگاه های آموزشی، نفرات برگزیده روز چهارشنبه هفته جاری طی مراسمی معرفی می شوند.

ماشاالله امان‎اللهی بهاروند عنوان کرد: بیش از یک هزار و 500 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در لرستان ارسال شده است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: حدود 450 نفر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده اند.

این مسئول تصریح کرد: هشتمین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری هـای غرب کشور با حضور استان های همدان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان از امروز تا ششم خرداد ماه جاری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بخش های جشنواره شامل سه بخش تخصصی و حرفه ای(منطقه ای)، شامل مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، طراحی و صفحه آرایی، طنز (مکتوب)، طنز (تصویری&#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی مراسمی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در خرم آباد آغاز شد

طی مراسمی جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در خرم آباد آغاز شد