مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 18:152015-05-24سياسي

وزیر دادگستری : بانک جامع اطلاعاتی کودکان طراحی می شود


مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از سال گذشته هدفی را ترسیم کرده است تا سامانه و بانک اطلاعاتی جامع ، طراحی و کسری اطلاعات را جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی پورمحمدی در همایش چشم انداز حقوق کودک در جمهوری اسلامی ایران افزود : یکی از مسائل عمده در کشور این است که اقدامات زیادی صورت می گیرد اما فقر اطلاعات و ناهماهنگی ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه باید اطلاعات کافی در همه زمینه ها از جمله کودک و نوجوان داشته باشیم تا برای کاهش مشکلات برنامه ریزی کنیم ، گفت : خوشبختانه سال گذشته مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک اهداف ما را در این خصوص مشخص کرده است و امسال نیز به حد مطلوب خواهیم رسید.

پورمحمدی با بیان اینکه در این خصوص بانک و سامانه جامعی طراحی شده است تا تلاقی اطلاعات در آن صورت گیرد ، گفت : چند بانک دیگر در این خصوص داریم که قرار است این بانک جامع در تمام ارگان ها طراحی شود تا کسری اطلاعات را جبران کنیم زیرا اگر کاستی ها و کمبودها را ندانیم ، نمی توانیم وضعیت موجود را ارزیابی کنیم.

وی افزود : اقدامات زیادی انجام می دهیم اما باید به صورت هماهنگ و هم افزا باشد و اگر ظرفیت ها را تجمیع کنیم قطعا راندمان کار بالا خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری : بانک جامع اطلاعاتی کودکان طراحی می شود

وزیر دادگستری : بانک جامع اطلاعاتی کودکان طراحی می شود