مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 16:202015-05-24سياسي

استاندار مازندران: تشکیل کمیته تعاملی نقطه عطف دیوان محاسبات است


تفویض برخی اختیارات به استان ها از ویژگی های این دوره از ریاست دیوان محاسبات کشور است و کمیته تعاملی رویداد و نقطه عطفی در مدیریت دیوان محاسبات کشور است.

- " از شهرستان ساری، ربیع فلاح بعدازظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری که با حضور رییس دیوان محاسبات در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: مردم خرمشهر از زن و مرد و پیر و جوان برای حفظ شهر خود و نظام اسلامی، استقامت کردند و در چنین روزی در سال 61 با عملیات گسترده، نیروی نظامی توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی در آن مقطع اتفاق افتاد که خرمشهر آزاد شد، افزود: اگر رهبری در سال 94 موضوع همزبانی و همدلی دولت و ملت را مطرح می کنند، زمینه ساز این حرکت در سال هایی بوده که فرماندهان ما خالصانه و با تفکر دینی حرکت می کردند و مردم و بسیجیان هم با انگیزه در این مشارکت حضور داشتند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اگر بخواهیم درباره توسعه استان و رفع مشکلات اقدام کنیم، همان اعتقاد و انگیزه باید در سراسر استان نمود داشته باشد، گفت: رفع مشکلات اشتغال در استان نیازمند تلاش شبانه روزی است تا بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه دیوان محاسبات حافظ منافع و مالی کشور است و باید از هرگونه بی انضباطی مالی جلوگیری کند، اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: تشکیل کمیته تعاملی نقطه عطف دیوان محاسبات است

استاندار مازندران: تشکیل کمیته تعاملی نقطه عطف دیوان محاسبات است