مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:252015-05-24ورزشي

فدراسیون عمدا می خواهد پیکان سقوط کند


رییس هیأت مدیره باشگاه پیکان گفت: شاید در فدراسیون فوتبال عمدی است که تیم فوتبال پیکان به لیگ دسته اول سقوط کند.

محمد جمشیدی در گفت وگو با فارس، در خصوص اینکه با توجه به برگزاری دور رفت دیدار پلی آف لیگ برتر شکایت باشگاه پیکان از بازیکن خارجی راه آهن به کجا کشیده شد، اظهار داشت: ما درخواست کرده ایم که بازی پلی آف را عقب بیندازند اما معلوم است که پیش از بررسی به این مسئله تصمیم گرفته شده و نشان دهنده این است که نمی خواهند جدی به این مسئله رسیدگی کنند اما باز هم ما تحمل می کنیم.

وی افزود: امیدواریم کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی کند و مشکل درون خود خانواده حل شوند نه اینکه بخواهیم به فیفا شکایت کنیم ما انتظار داریم منصفانه رأی بدهند اگر پیکان هم در این زمینه متضرر می شوند اما حق را بگویند ما نمی توانیم هر سال هزینه های زیادی انجام بدهیم اما در پایان حق تیم خورده شود.

یک بار ناداوری و یک بار هم چنین مسائلی به وجود می آید به راحتی ایران خودرو از این مسئله نمی گذرد امیدوارم آقایان این موضوع را جدی تر بگیرند.

رییس هیأت مدیره باشگاه پیکان با اشاره به داشتن امکانات این باشگاه گفت: سازمان لیگ باید تلاش کند تا تیم هایی چون پیکان در لیگ دسته اول بمانند زیرا کدام باشگاه است که امکانات ما را داشته باشد؟! باشگاه پیکان در رشته های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون عمدا می خواهد پیکان سقوط کند

فدراسیون عمدا می خواهد پیکان سقوط کند