مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:162015-05-24سياسي

ارزش های دفاع مقدس آنگونه که شایسته است به نسل جوان معرفی نشده است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هنوز ارزش های دفاع مقدس آنگونه که شایسته است به نسل جوان معرفی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از ارومیه،" حجت الاسلام آل هاشم ظهر امروز در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد ارومیه گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی شناخته شده و پس از این پیروزی بزرگ جنگ رژیم بعثی عراق در مقابل ایران حالت تهاجمی پیدا کرد و آغازی بر پیروزی های بعدی عملیات های نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران شد.

وی افزود: با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، مجامع بین المللی ماموریت خود را برای متوقف سازی جنگ آغاز کردند و تمام توان خود را برای مقابله با نابودی کامل ماشین جنگی عراق به کار گرفتند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این خصوص فرموده اند که فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: هویت ملی و اسلامی نسل حاضر با تاریخ ایثار مردم در آن دوران گره خورده ولی هنوز با گذشت بیش از دو دهه، ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان شناسانده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های دفاع مقدس آنگونه که شایسته است به نسل جوان معرفی نشده است

ارزش های دفاع مقدس آنگونه که شایسته است به نسل جوان معرفی نشده است