مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:162015-05-24سياسي

رژیم صهیونستی به موشکافی انصارالله یمن پرداخته اند تا به صحت روایات برسد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشکین شهر گفت: با توجه به جایگاه والای یمنی ها در احادیث و پشتیبانی آنان از ایران اسلامی سردمدارن رژیم صهیونستی به موشکافی انصارالله یمن پرداخته اند تا مشاهده کنند که روایتی که از ائمه معصومین نقل شده صحت دارد یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" حجت الاسلام عبدالله رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشکین شهر که در کرسی آزاداندیشی با موضوع من یمنی ام در دانشگاه شهرستان مشگین شهر سخن می گفت، بیان داشت: با توجه به جایگاه والای یمنی ها در احادیث و پشتیبانی آنان از ایران اسلامی سردمدارن رژیم صهیونستی به موشکافی انصارالله یمن پرداخته اند تا مشاهده کنند که روایتی که از ائمه معصومین نقل شده صحت دارد یا خیر.

وی افزود: دانشجویان شهرستان مشکین شهر با برگزاری این کرسی آزاد اندیشی با موضوع من یمنی ام همت دینی خود را به خرج داده و حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کرده است که این عملی بسیار نیکوست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشکین شهر گفت: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی گفت: کرسی های آزاد اندیشی دارای قواعد خاصی است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی در دانشگاه ها بیش از پیش برگزار گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونستی به موشکافی انصارالله یمن پرداخته اند تا به صحت روایات برسد

رژیم صهیونستی به موشکافی انصارالله یمن پرداخته اند تا به صحت روایات برسد