مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 14:102015-05-24سياسي

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام: توجه به نیازهای مخاطبان اولویت صدا و سیمای ایلام است


توجه به نیازهای مخاطبان و ساخت برنامه های اثرگذار اولویت صدا و سیمای ایلام است.

- حجت الله رحیم زاده امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مراسم های ویژه اعیاد شعبانیه در صدا و سیمای مرکز ایلام برپا شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: این مرکز طی سه شب گذشته اقدام به برپایی آیین های ویژه این اعیاد در صدا و سیمای مرکز ایلام کرده و ویژه برنامه های جشن اعیاد شعبانیه با حضور خانواده های کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برپا شد.

وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه هایی همچون موسیقی، نمایش، مولودی خوانی و مسابقه از جمله بخش های این مراسم بود و شرکت کنندگان شب شادی را پشت سر گذاشتند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: مردم استان ایلام ارادت ویژه ای به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت دارند و همراه با اعیاد شعبانیه در شادی اهل بیت شریک می شوند.

رحیم زاده به مهم ترین اهداف صدا و سیمای مرکز ایلام اشاره کرد و گفت: هدف اصلی برنامه سازی در رسانه استانی توجه به نیازهای مخاطبان و ساخت برنامه های اثرگذار برای آنان است.

این مسئول توجه به تقویت باورهای دینی و حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس را از مهم ترین اولویت برنامه سازی صدا و سیمای مرکز ایلام دانست و گفت: تلاش همکاران در انعکاس رویدادهای مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام: توجه به نیازهای مخاطبان اولویت صدا و سیمای ایلام است

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام: توجه به نیازهای مخاطبان اولویت صدا و سیمای ایلام است