مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 12:352015-05-24دانش

امضای تفاهمنامه با یک شرکت نفتی برای بازگشت نخبگان به کشور


معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و شرکت پتروپارس تفاهمنامه ای را منعقد کردند که با حمایت این شرکت زمینه لازم برای بازگشت دانشجویان، نخبگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی پتروپارس، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و شرکت پتروپارس تفاهمنامه ای را منعقد کردند که با حمایت این شرکت زمینه لازم برای بازگشت دانشجویان، نخبگان، متخصصان و کارآفرینان ایرانی مقیم خارج از کشور از 200 دانشگاه برتر دنیا فراهم می شود.

*مساله اول نخبگانی که مهاجرت می کنند پول نیست بر اساس این گزارش، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به انعقاد این تفاهمنامه، اظهار داشت: این کار طی دو ماه و نیم گذشته آغاز شده و تا کنون 10 نفر از نخبگان ایرانی خارج از کشور بازگشته اند و 123 نفر نیز درخواست بازگشت داده اند.

وی تصریح کرد: مساله اول نخبگانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده اند پول نیست بلکه این افراد به دنبال فضا برای فعالیت علمی بدون محدودیت بوده اند.

ستاری در ادامه با اشاره به این که باید فرهنگ فروش نفت خام و بچه پولداری که از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تاکید قرار گرفته عوض شود، گفت: متاسفانه فرهنگ ما به گونه ای است که فکر می کنیم با درآمد بالای نفتی می توانیم به همه جا برسیم و همه چیز را بخریم این در حالی است که این تفکر با ترویج اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه با یک شرکت نفتی برای بازگشت نخبگان به کشور

امضای تفاهمنامه با یک شرکت نفتی برای بازگشت نخبگان به کشور