مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 12:202015-05-24ورزشي

فارس گزارش می دهد تغییر کاربری یک مکان در کرمانشاه و جنجال رسانه ای


مناقشه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در مورد تغییر کاربری یک مکان رخ داده که ابعاد مختلف این موضوع با انعکاس مواضع دوطرف مورد بررسی قرار گرفته است.

- " از کرمانشاه، مناقشه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه رخ داده که اداره کل ورزش و جوانان، صدا و سیما را به ساختن گزارش سفارشی متهم کرده و این بحث را به فضای رسانه کشیده است.

ماجرا از این قرار است که یک مکان در مالکیت ورزش و جوانان با توجه به نیازسنجی مدیریت جدید و طی مراحل قانونی برای استفاده ورزشکاران تغییر کاربری پیدا کرده و گزارش صدا و سیما زوایای دیگری از این موضوع را به تصویر کشیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به اینکه این گزارش از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پخش شده، اظهار کرد: هیچ اقدام غیرقانونی در این زمینه انجام نگرفته است.

مجتبی جوهری اقدام صدا و سیما را در تهیه گزارش جانبدارانه دانست و بیان کرد: در هر تشکیلاتی حتی در صدا و سیما نیز کم و کاستی و نارسایی هایی وجود دارد، اما همیشه باید نیمه پر لیوان را دید.

وی ادامه داد: در گذشته تخلفی در مورد تغییر کاربری سالن به حسینیه وجود داشته، اما الان کاربری سالن غذاخوری کاملا قانونی است و درواقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تغییر کاربری یک مکان در کرمانشاه و جنجال رسانه ای

فارس گزارش می دهد تغییر کاربری یک مکان در کرمانشاه و جنجال رسانه ای