مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 12:152015-05-24اقتصادي

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد افزایش 17 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین


سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه افزایش 17 درصدی نرخ کرایه تاکسی و آژانس های درون شهری و برون شهری به تصویب رسیده است.

- " از قزوین، علی صادقی نیارکی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین گزارشی از روند بررسی لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی و آژانس های درون و برون شهری در کمیسیون مشترک اداری مالی و ترافیک ارائه داد و اظهار کرد: هم اکنون قیمت کرایه تاکسی ها بر اساس نرخ مصوب شده در سال 93 است.

وی با بیان اینکه در دیگر شهرها رنج افزایش قیمت کرایه 20 درصد بوده است، ادامه داد: در قزوین نرخ افزایش قیمت در برخی مسیرها افزایشی نداشته، در بعضی مسیرها 14 درصد بوده و در تعدادی دیگر از خطوط تا 20 درصد نیز می رسد ولی در حالت میانگین و نرخ کلی، شاهد افزایش 17 درصد هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین در رابطه با نوسازی ناوگان و ضرورت نظارت جدی بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی بیان کرد: اگر دولت به این بخش یارانه اختصاص ندهد شهرداری در آینده با مشکل مواجه می شود.

صادقی نیارکی درخواست کرد: مسئولان امر در استان قزوین با نگاه به آینده پیگیر جایگزینی حداقل یک هزار تاکسی که باید از رده خارج شوند، با کمک های دولتی باشند.

رییس کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه اعمال افزایش نرخ بلافاصله پس از تصویب ضروری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد افزایش 17 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد افزایش 17 درصدی نرخ کرایه تاکسی در قزوین