مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-24سياسي

فرماندار قرچک: فتح خرمشهر تحقیرآمیز ترین شکست برای دشمن بود


فتح خرمشهر تحقیر آمیزترین شکست برای دشمن بود.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، علی صادقی با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی تردید تاریخ ایران سرافراز اسلامی سرشار از برکات و افتخارات فراوانی است که دفاع مقدس، حماسه پرشور و غرور آفرین خرمشهر که تداعی کننده رشادت ها و فداکاری های دلیرمردان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر یکی از این افتخارات بزرگ و فراموش نشدنی است که همواره خاطره انگیز و جاویدان خواهد ماند، گفت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس با دستاوردهای و نتایج موفقیت آمیزی که داشت، معادلات دشمنان انقلاب اسلامی را درهم شکست.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه فتح خرمشهر تحقیر آمیزترین شکست برای دشمن بود، بیان داشت: فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس مایه عزت و شرف تمام آزادی خواهان بشریت بود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: آزادی خرمشهر در سایه ایثار رزمندگان اسلام میسر شد و باید با شناخت این رشادت ها و جانفشانی ها قدم در راه شهدا گذاشته و در مسیر آن ها حرکت کنیم.

صادقی تاکید کرد: امروز این امنیت و آسایش موجود در کشور را مدیون ایثار و از خودگذشتگی افرادی هستیم که با شجاعت برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب در جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قرچک: فتح خرمشهر تحقیرآمیز ترین شکست برای دشمن بود

فرماندار قرچک: فتح خرمشهر تحقیرآمیز ترین شکست برای دشمن بود