مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 10:202015-05-24سياسي

امیرپوردستان : ضرورت توجه ویژه مجلس به نیروی زمینی برای مقابله با تهدیدات داعش


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر توجه مجلس شورای اسلامی به تقویت نیروهای زمینی ارتش و سپاه برای مقابله با تهدیدات داعش در مناطق مرزی تاکید کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما امیر احمدرضا پوردستان در صحن علنی مجلس با اشاره به تهدیدات کنونی خطاب به نمایندگان مجلس گفت : ما امروز با چهره تازه ای از تهدیدات مواجهیم که از نظر نوع ، شکل و اندازه با گذشته متفاوت است .

وی با هشدار درباره فعالیت نیروهای تروریستی و تکفیری در نزدیکی مرزهای کشورمان افزود : پارسال همین موقع از ستاد کل نیروهای مسلح به بنده ابلاغ شد که نیروهای داعش در جلولا و سعدیه پیش آمدند و گام بعدی آنان خانقین است ومی خواهند به داخل کشورمان وارد شوند .

امیر پوردستان گفت : در کشورما نیز در استانهای همجوار برای تسهیل کار داعش فضا سازی کرده بودند اما سربازان گمنام امام زمان (عج) زاغه های مهمات و هوادارانی را که برای این گروه تروریستی پیش بینی شده بود کشف کردند .

وی افزود : آنان درصدد بودند وقتی داعش از جلولا حرکت کند و به خانقین برسد و وارد مرزهای ما شود در خاک ما برخی انفجارها و ترورها انجام دهند و با ایجاد آشوب کار داعش را تسهیل کنند .

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : در آن مقطع نیروی زمینی ارتش در کمتر از 3 روز 5 تیپ رزمی را وارد و حرکات آن سوی مرزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرپوردستان : ضرورت توجه ویژه مجلس به نیروی زمینی برای مقابله با تهدیدات داعش

امیرپوردستان : ضرورت توجه ویژه مجلس به نیروی زمینی برای مقابله با تهدیدات داعش