مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 خرداد 1394 ساعت 05:302015-05-24سياسي

رییس مرکز بهداشت بانه: طرح اندازه گیری فشار خون کارکنان ادارات بانه تمدید شد


رییس اداره بهداشت بانه از تمدید اجرای طرح اندازه گیری و غربال فشار خون کارکنان ادارات شهرستان به مناسبت روز جهانی مبارزه با فشار خون بالا خبر داد.

- محمدعلی مسلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بانه با اشاره به اینکه اجرای طرح از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا یک هفته ادامه دارد، اظهار داشت: در این مدت از بیش از 4 هزار نفر از کارمندان ادارات آزمایش فشار خون گرفته می شود.

وی ادامه داد: بعدا از اجرای طرح در صورتی که افرادی باشند که وضعیت مناسب و معمولی نداشته باشند به فاصله زمانی مشخصی دوباره فشار خون آنها گرفته می شود و در صورت تشخیص به پزشک معرفی می شوند.

مسلمی با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی فشار خون بالا؛ اگر سلامتی برایتان مهم است، فشار خونتان را کنترل کنید است، افزود: اجرای طرح غربالگری و اندازه گیری فشار خون در شهرستان از کارکنان فرمانداری بانه به صورت نمادین آغاز شده است.

رییس اداره بهداشت بانه از اجرای طرح در مساجد خبر داد و گفت: تلاش می شود این برنامه برای عموم مردم در مساجد نیز اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه خانه های بهداشت روستایی ملزم به اجرای طرح غربالگری و اندازه گیری فشار خون مردم هستند، عنوان کرد: خانه های بهداشت در روستاها علاوه بر اندازه گیری فشار خون مردم باید آموزش های لازم را نیز به آنها ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز بهداشت بانه: طرح اندازه گیری فشار خون کارکنان ادارات بانه تمدید شد

رییس مرکز بهداشت بانه: طرح اندازه گیری فشار خون کارکنان ادارات بانه تمدید شد