مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 21:102015-05-23اجتماعي

آسمان البرز درتسخیر ریزگردها


تندباد شدید و پدیده گردو غبار که از جمعه شب آسمان استان البرز به ویژه شهرستان کرج را فرا گرفته بود، امروز شنبه نیز ادامه یافت، به گونه ای که با افزایش گرد و خاک، - کرج در تسخیر ریزگردها قرار گرفت و دقایقی پیش با وقوع رگبار شدید برخی از معابر شهر کرج دچار آبگرفتگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برخی گزارش ها حاکی از آن است که سرعت تندباد در برخی مقاطع زمانی به بالای 60 کیلومتر بر ساعت افزایش یافت و باعث تشدید پدید گردو غبار شد.

منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان البرز شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مردم توصیه کرد که در این شرایط کمتر در فضای عمومی و باز قرار گیرند.

وی با اشاره به ناپایداری های جوی در یکی دو روز اخیر، گفت: این ناپایداری ها در شهر هشتگرد نیز باعث ایجاد پدیده ریزگردها و گرد و خاک شده است.

در کرج نیز تا پایان وقت شنبه این ناپایداری ادامه می یابد و فردا نیز با شدت کمتری ادامه خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به بارش باران و رگبار در شهرستان کرج، گفت: امشب نیز احتمال تداوم این رگبارها وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت که در این شرایط احتمال سقوط تابلو و درختانی که هرس نشده اند وجود دارد و اساسا نیازمند استاندارسازی در شهرسازی با توجه به شرایط اقلیمی استان البرز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان البرز درتسخیر ریزگردها

آسمان البرز درتسخیر ریزگردها