مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 18:452015-05-23اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: پایه نخبه پروری آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پایه و اساس نخبه پروری در جامعه اسلامی آموزش و پرورش است، چراکه مدیریت نسل آینده در اختیار آنهاست.

- " از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جریان اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی در اردبیل اظهار کرد: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی با شرکت 143 نفر از دانش آموزان پایه هفتم از مدارس مختلف سراسر استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره با شرکت 143 نفر از دانش آموزان پایه هفتم از مدارس مختلف سراسر استان اردبیل در محل پژوهش سرای بابا صفری ناحیه دو و پژوهش سرای آیت الله مروج ناحیه یک اردبیل برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اضافه کرد: در این جشنواره در رشته های پژوهش 24 نفر، فعالیت های آزمایشگاهی 51 نفر، زبان و ادبیات فارسی 31 نفر و دست سازه ها 36 نفر حضور داشتند.

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از هر رشته یک اثر به عنوان منتخب استان در مرحله کشوری جشنواره که زمان و مکان آن در آینده توسط دفتر وزارتی آموزش دوره اول متوسطه اعلام می شود، شرکت می کنند.

وی بیان کرد: برگزاری این رویداد می تواند زمینه خوبی را برای شناسایی استعدادهای نخبگان استان فراهم بیاورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان متذکر شد: در این جشنواره بیش از 35 درصد مدارس با شرکت 18 هزار نفر دانش آموز با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: پایه نخبه پروری آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: پایه نخبه پروری آموزش و پرورش است